آموزش قدم به قدم در فروش

 

 

جهالت ریشه همه بدبختی هاست. (افلاطون)

 

مهمترین نکته در فروش این است که شما باید مشاور برای مشتری خود

باشید  یک معلم یا یک یاری رسان یک حلال مشکلات باشید، ترس را کنار

بگذارید و گرنه ترس مسلط به زندگی شما می شود و خودتان و دیگران را

دوست داشته باشید تا پیشرفت کنید . حتما برنامه داشته باشد و زندگیتان

را براساس این برنامه ها هماهنگ کنید. مسئولیت کارتان را بپذیرید ، مثبت

باشید و تا فروشتان بیشتر شود و مبلغی را مشخص کرده که تا آخر این

ماه چطور این مبلغ را دریافت کنم.

 

هر روز باید مطالعه داشته باشد حتما برنامه آموزشی در گوشی موبایل

داشته باشید و برای خود اولویت تعیین کنید  صرفه جویی در زمان مهم

است ، همه کارها باید منجر به فروش و سود شود. با تعیین قلمرو از قبل

20 تا 30 درصد فروشتان بالا می رود  اگر مشتری بخواهد که مسیری را که

در خلاف برنامه شماست با شما ملاقات داشته باشد  محترمانه بخواهید

که وقت دیگری آنرا ببیند . برنامه ریزی مهم است در فروش ابتدا تعیین کنید

اگر کل فروش محصول مشابه شما 5 میلیون است و شما باید چند درصد از

این فروش را در بازار داشته باشید و مشخص کنید روزانه باید چه مبلغی

فاکتورکنید۹5درصد ظاهر و لباس شما مهم است و طرز برخورد شما خیلی

مهم است و شخصیت شما موثر است. یکی از عواملی که باعث رشد

فکری ما میشود این است که انچه را آموختیم در اختیار دیگران بگذاریم

لطفا آموزهای خودرا در مورد فروش به اشتراک بگذارید

 

 

 

 

سلام و درود بر شما که صبر پیشه کرید تا عاقبت نیکو یافتید. سوره رعد ایه ۲۴

چرا مشتری بهانه جویی می کند؟ چند دلیل دارد:

  1. قیمت
  2. خشنودی از تامین کننده قبلی
  3. رضایت از محصولات فعلی
  4. ناآشنایی از محصولات
  5. ناخواسته مقاومت یا خودکار         

ترفندهایی در مورد بهانه جویهای مشتری که نیازد اریم بدانیم  کاملا گوش

دهید و کلامش را قطع نکنید یا اول تاییدش کنید و مثلا بگویید سوال خوبی

کردی، لبخندی بزنید و بگویید حتما دلیل خوبی دارید می توانم بپرسم

دلیلتان چیست؟

در اغلب موارد دلیل خوبی ندارند و میخواهند بشما بفهمانند که کاملا بر

خریدشان مسلط هستند.مزایای محصول را بیان کنید و بگویید دیگران هم

همین را گفتند ولی وقتی محصول وخدمات ما را دیدند ، قبول کردند یا 

رضایت دیگر مشتریان را نشان دهید .  فروشنده ضعیف فقط صحبت می

کند .

اما اگر میخواهید فروشنده قوی باشید با سوال شروع کنید  و بعد مکث

کنید تا جواب بگیرید تا دغدغه مشتری از بین برود ، مشتری می ترسد زیرا

تا بحال بهش دروغ گفتن و دیر باور است و قبلا ضرر کرده هرچه مبلغ کالا

بالاترترس مشتری  بیشتر بنابراین ترغیبش کنید که به حرف شما گوش

دهد نیاز مشتری را پیدا کنید مزایای محصول را بیان کنید که باعث لذت

مشتری می شود.

میل به کسب درامد ایجاد کنید جمله ای بسازید که مزایای محصول شما را

چندین بار تکرار کند و خودتان را جای مشتری بگذارید. سوالاتتان در مورد

سود، هزینه و درامد باشد تا کاملا نیاز مشتری رابفهمید تا متوجه شوید آیا

 دلیل اینکه مشتری نمی خرد این است که آنچه شما می فروشید درک

نمی کند ؟

   و در آخر به عنوان مشاور بگویید آیا نگرانی دارید که من پوشش ندادم یا

تاکنون همه چیز مفهوم بوده است .

 روی فعالیتی تمرکز کنید که 80 درصد سود دارد و تمرکزتان  روی مشتریان

باشد  مثلا با 20نفر تماس میگیرید و5 ملاقات دارید و 2 نفر را می توانید

نظرشان را جلب کنید و فقط می توانید به ۱ نفر فروش  کنید این همان قیف

فروش است قیمت هرگز دلیل اصلی برای نخریدن  مشتری نیست  از

قیمت خود دفاع نکنید و در عوض  به ارزشکالابپردازید.  

 

                                                                                    

عکس العمل شما در

برابر نه گفتن مشتری چیست ؟

 

 

تحقیقات در موارد لازم 

 

خداوند برای شما، پس از دوری جستن از آنچه بر شما حرام شده است از

مال حلال نگاه میدارد. آیه 86 سوره هود

 

 

معرفی کالا

 

قبل از اینکه پیش مشتری بروید راجع به محصولاتی که دارد و رقبایتان

تحقیق کنید به هیچ عنوان اجازه ندهید راجع به قیمت صحبت کند چون در

همان ابتدا  مشتریانتان را از دست می دهید. داستان یا مشکلاتتان 

بگذارید. یک پیشنهاد رد نشدنی برای فروش محصول بهترین راه برای

شناخت محصول شماست .مثلا به صد نفر محصولمان را خیلی ارزون ویا با

نود درصد تخفیف وبا گرفتن هزینه پست ارسال

میکنیم و اگر فرض کنیم که فقط یک نفر محصول گران بخرد میتوان گفت

بخشی از هزینه ها جبران میشود .                                

دوستان عزیز چنانچه از این قبیل راهکارها در فروش میدانید به اشتراک

بگذارید ممنون از همکاری شما .   

 

 

 

                                                                                          

 

 

بهترین خودآموز این است که افکار تبدیل به کلمات می شود و کلمات تبدیل

به کارهای خوب ، پس با افکار عالی می توانی این فرصت را تبدیل به قدرت

کنی و از همین امروز  روی افکارمان کار کنیم تا پیروز شویم . یا علی

آموزش جامع و کامل به همراه مشاوره نیاز داریم. خود خودمان باشیم و

کمی شور و هیجان به کار بگیریم و ژست ادمهای قاطع وبا اعتماد به نفس

را بگیریم.                                                                

چگونه مشتریان راضی را حفظ کنیم ؟

 

در عین حال که صبور هستیم همیشه برای زمانمان ارزش قائل بشویم و

جوری وانمود کنیم که همیشه عجله داریم .                                                                                                                             این خصلتهایی را که بیان می کنیم باید آن قدر انجام بدهیم تا ملکه

ذهنمان شود و یا در آن استاد بشنویم .از مشتریمان یا هر فردی که با او

مراوده داریم به حق  تعریف کنیم. افراد را برسم کمک به کارمان دعوت

کنیم واین دعوت برای شما مشتری به وجود می آورد سوال شرطی کنید

مثلا اگر فیلم می بینی برات بفرستم .                                                                                                                  از مشتریها زمان بگیریم مثلا  پس فردا

زنگ بزنم و تماس بعدی را مشخصکنید.     

 

 

 

 

                                                 

شما باید یک کشاورز باشید نه یک شکارچی.

 

هدف؛ جذب سریع مشتری نیست هدف ارائه ارزش کار است و انسان ها

به خصوص مشتری دوست ندارند شکار شوند .در کارمان ذوق و سلیقه به

خرج دهیم و از ابزارهایی مثل فیلم و صوت و . استفاده کنیم  فقط و فقط

در فکر این باشیم که ابتدا به قله رشدبرسیم  و سپس شروع به همانند

سازی کنیم  تا بتوانیم با کمک همدیگر به موفقیت دست یابیم ماجراها  و

سرگذشت خودمان را بیان کنیم و به سرگذشت دیگران با دقت گوش کنیم

تا از تجربه هایشان استفاده کنیم  جاه  طلب باشیم از الگوهای موفق

استفاده کنیم، به ترس خود غلبه کنیم و تمرین کنیم که خیلی زیبا بتوانیم

در جمع صحبت کنیم .

چگونه از ناراضی شدن مشتری یا دیگران برای همیشه جلوگیری کنیم؟

پیگیری های فشرده داشته باشیم و دقیقا سعی کنیم که همیشه مشاور

دیگران باشیم و با پرسیدن سوالات به جواب های آنها گوش دهیم.

                                                          شما فکر میکنید مهمترین نکته ای که در تاثیر ما بر مشتری موثر است چیست ؟لطفا نظرات خود را

به اشتراک

بگذارید .       

 

 

 

 

                                                         

 

فروش یک بازی و یک رقص است بین مشتری و فروشنده

 

استراتژی شما در فروش محصولاتتان باید این باشد که در بازار تحقیق کنید

که مشتری چه می خواهد حال محصول خودرابا ان تطبیق دهد تا فروش

اتفاق بیفتد . پس نکته مهم در فروش نیاز بازار است و تنها راه بدست آوردن

مشتری، این است که شما یک مشاور خوب برای او باشید و خیلی

دلسوزانه همانطور که خودتان می خواهید وقتی خریدی را انجام دهید

راهنمایی شوید و منافعتان را در نظر بگیرند وهمینگونه با  مشتری رفتار

کنید و دلیل انتخاب یک فروشنده خوب این است که مسئولیت های فروش

را کاملا بپذیرد. چه چیز علت به نتیجه نرسیدن یک قرارداد است؟ اعتماد

مانند یک پل بین فروشنده و مشتری که میزان فروش نباید بیشتر از مبلغ

اعتماد باشد یعنی چه؟

مثلا میزان اعتماد مشتری به شما 60میلیون است

 پس سقف فروش شما به مشتری نباید 80 میلیون باشد بلکه فروش شما

به مشتری باید 50میلیون باشد و اگر فروشتان بالاتر از مبلغ اعتماد باشد

معامله صورت نمی گیرد و اگر زمانی فروش نداشتید بدانید انگیزه شما

کافی نبوده برای فروش اگر انگیزه کافی داشته باشید مطمئنا  فروشی

خوب خواهید داشت  با این مشخصات اول اینکه جمع کل فروشتان بالا

میرود  دوم اینکه همچنان تکرار میشودسوم اینکه  به دیگران معرفی

میشود  این قانون را همه جا در نظر بگیرید. 20 درصد محصولات و 80 درصد

سود را دارند و 20 درصد فروشنده ها و 80 درصد فروش ما باید سعی کنیم

جزء این 20 درصد فروشنده باشیم . فروشی عالی است که مصرف کننده و خریدار و تولید کننده و خود شما راضی باشید. افکار ما چقدر روی عملکردمان تاثیر میگذارد ؟ ما را راهنمایی کنید .     

 

 

 

                  

حضرت سلیمان مورچه ای را دید که می خوا ست کوهی را جابجا کند و

فرمودند چرا این کار را می کنی گفت معشوقه ام از من خواسته گفت نمی

توانی چگونه می خواهی این کار را انجام دهی؟ گفت میدانم ولی هرکاری

که بتوانم انجام میدهم و حضرت سلیمان کوه را برایش جابجا کرد و مورچه

از خدایی تشکر کرد که پیامبری را بخدمت مورچه درآورد.

ابتدا تصمیم بگیرید که لیاقت و جسارت داشته باشید و روزت را با کلمات

مثبت شروع کن و آموزش پذیر باشید تا رشد کنید متعهد باشید مسئولیت

زندگیتان را 100 درصد بپذیرید زمان مهم است بخشبندی کنید برنامه ریزی

کنید.

جستجوی برای مشتری مثل این است که در خانه شما یک گنج دفن باشد

و چقدر حیاط خونه را می کنید تا گنج پیدا کنید. و هیچوقت ناله و شکایت

نکنید و اشتباهاتتان را بپذیرید منحنی پیشرفت شما در حرفتان بسته به

پیشرفت شما در رشد دارد پس روی رشد شخصیت بیشتر از حرفه کار کنید

که 3 تا 5 سال طول میکشد یک آموزش کامل صفر تا صد انسانیت صفر تا

صد مهارت و .  مثل هل دادن یک گلوله از پایین کوه برفی به بالا در قله

کامل می شود و در آنجاست که رشد و پیشرفت سریع شروع می شودو با

سرعت گلوله تان در جهت پیشرفت شخصی و حرفه تان حجیم می شود و

در عمل کسب و کارتان را به بقیه معرفی و به آنها قدم به قدم آموزش می

دهید و محصولتان را معرفی و بهتر ااست از داستان های شیرینی استفاده

کنید و تشویقشان به مصرف بکنید برای مدتی معین مثل یک هفته با

ابزارهای فیلم و صوت و .  برنامه ریزی کنید که حداقل 10 تا 15 ساعت در

هفته کار کنید و به بعضی از خواسته هایتان نه بگویید تا به نتیجه برسید

مثل گشت در فضای مجازی و دیدن تلویزیون و دامن زدن به شایعات

            خودت وکارت را باور کن تا دیگران تو را باور کنند و آدم ها باید تو را

قبول داشته باشند تا محصولاتت را بخرند و در کار با شما شاد و خوشحال باشند. راهنمایی نهایی و کامل این است که اولین ملاقات و اولین سفارش

باید خیلی درست صورت بگیرد  لباس شما و شخصیت شما  و طرز اولین 

برخورد شما با مشتری بسیار مهم است  .تقریبا میتوان گفت 95درصد در

فروش شما تاثیر دارد. پس از خرید برایشان گیف تشکر بگذاریم. چه نتیجه

ای شما عزیزان از داستان حضرت سلیمان میگیرید لطفا نظرات خود را  

به اشتراک بگذارید .                

 

اگر میخواهی کاری انجام بدهی راهی پیدا می کنی، و اگر نخواهی کاری

انجام بدهی بهانه ای پیدا می کنی.

جیم ران

سه هدف اصلی را تعیین کنیم. اگر به این اهدف برسم امسال سال خوبی خواهد بود.

رفتارها و عادت هایی که برای رسیدن به این اهداف نیاز دارم:

از تمام محصولات شرکت مصرف کنم و از تمام سرویس آموزشی استفاده

کنم و حقیقت این است که محصولی را که استفاده نکرده اید نمی توانید

بفروشی

  1. اشتباهات و موفقیت‌ها و نتایج و تجربه هاتون را با بقیه به اشتراک بگذارید و راجع به محصولات و خدمات با بقیه حرف بزنید.
  2. مرحله ای ساده و برای گسترش کارتون این است که اگر کسی بهتون گفت از محصولاتتون استفاده کرده ام و دوست دارم باید بهش بگید که اگر  به بقیه بگی همینطور که من به تو گفتم درآمد بدست می آوری.
  3. مهمترین مهارت شما این است که اگر کسی گفت من واقعا دوست دارم این کار را انجام بدهم چطوری باید شروع کنی، می نشیند و کمکش می کنید که شروع کند و حواستون جمع باشد که ملاقات بسازید.
  4. راهکار مهم این است که روی حجم زیادی از مردم تاثیر بگذارید و بهشون آموزش بدهید و تقویتشان کنید و تمام کار شما از ملاقاتی به ملاقات دیگر صورت می گیرد.
  5. تنها دلیل پیشرفت اشخاص فقط خودشان هستند و به قول دکتر درگی باید سه چیز در تو وجود داشته باشد. این سه چیز راز موفقیت شماست.
  1. عالم باشی
  2. عامل باشد
  3. عاشق باشی                                                                                            چگونه در خودم انگیزه بوجود اورم تا عاشق شوم ؟لطفا نظراتتان را

    به اشتراک بگذارید .   

  4.                                                         

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها