اگر من می توانم تو هم می توانی
بزرگترین حقیقت اشاره به منفعت جمعی است حال به چه صورت به این
نتیجه بزرگ دست بیابیم . به وسیله ساده ترین کارها از جمله گذاشتن
پست هایی در مورد سبک زندگی و تبریک هایی به توزیع کنندگان و خوش
آمد گویی به افراد تازه وارد و پست های شخصی به همراه شغل و کسب
و کاررا ترکیب کرده و هرچند وقت یکبار ارائه به اشتراک بگذارید .
راهکار مهم معرفی انسان هایی که موفق هستند به همراه تشویق افراد
گروه که برای دستیابی به موفقیت تلاش میکنند . اعلام نکته هایی در
مورد محصول و تایید آن قبل و بعد از مصرف و معرفی به افرادی که به شما
خدمت می کنند مثل آرایشگاه و مسافرت معرفی به همسفرها در
میهمانی ها و . فهرست تهیه کرده و لیست کسانی که به ذهنتان می
رسد بنویسید.
برای خرید محصولاتتان هیچوقت به کسی التماس نکنید ولی پیش داوری
هم نکنید کسی که تمایل به خرید از شما ندارد را هیچوقت اصرار به خرید
نکنید .شاید کسی که شما فکرش را هم نمی کنید یک مدیر برای گروه شما
بشود ممکن است در یک میهمانی با شخصی که خیلی پول دار است اشنا
شوید .چندین بار او را دیدید ولی محصولات و شرکت را به او معرفی
نکردید .
یکبار که از محصولات برای کسی صحبت می کردید اتفاقی او شنیدوشروع
به فعالیت کرد و تبدیل به یک رهبرگروه شد. عادت آدم های موفق این است که کار را قدرتمند معرفی کنند و معمولا از
داستان ها برای بیان مطالب استفاده کنند و درآمد و سود کارشان را بدون
اغواگری و حقیقت اعلام کنند درباره امنیت مالی صحبت کنند و بگویند که
شرکت آموزش های لازم را برای آنها دارد.
گاهی خدا میخواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی
را به یاری بگیری بدان که دست دیگرت در دست خداست
چگونه پرزنت کنیم ؟با معرفی کالاها و در مورد اهداف و سود شرکت کاملا صادقانه و شفاف در جهت جلب رضایت دوستانتان سخن بگویید
با اعلام تمایلشان برای شروع کار به آنها تبریک می گویید و آنها را تشویق
می کنید که تصمیم درستی گرفته اید . حال اوضاع خودت و خانواده ات بهتر
می شود و برای تعیین سطح توقعاتش 4 سوال بپرسیم:
نکته اساسی اینکه در جریان کسب و کار فراز و نشیب خواهد داشت وقتی
به من زنگ نمی زنی وقتی سر قرارها نمی آیی و معلوم است که اوضاع
تو درست نیست می خواهی من چیکار کنم تو را تنها بگذارم یا با تو
همکاری کنم تو باید محصول شرکت را مصرف کنی و تعلق خاطر نسبت به
آن پیدا کنی تا بتوانی بفروشی و هر ز چندگاهی مراجعه به وب سایت
شرکت کنی وظیفه من این است که گروهم را در جریان ارائه نکات اصلی
با پرداخت شرکت قرار دهم و توصیه های لازم به صورت یک لیست برای
رسیدن به نتیجه به زیرشاخه جدیدرا بدهم تا مراحل ابتدایی را طی کند و
هرچه سریع تر به درامدبرسد وچند تکلیف مشخص کرده که تا موعد معین
انجام دهد. شما لطف کنید بهترین راه حل ها را برای مشارکت در کار به
اشتراک بگذارید .
چه کار کنیم وقتی از مشتری نه می شنویم؟
وقتی از مشتری شنیدی که گفت نمی خواهم تازه فروش ما شروع می
شود.
جا دارد که 50 نفر مشتری به شما نه بگوید و نه گفتن به معنی این نیست
که جواب منفی است یعنی حالا نه .هر چقدر نه بشنوی، باید قوی تر
بشوی و مشتری ایراد میگیرد چون می خواهد بگوید باهوش است باید ابتدا
با او همدلی کنید وقتی با او همدلی کردید او متمایل به شما میشود که با
او هم عقیده هستید و دقت م یکنید دلیل نه گفتنش چیست و با سوالاتی
که از او میپرسید سعی می کنید شنونده خوبی باشید و شما باید پیدا کنید
که مشتری می خواهد به شما بگوید که با تجربه و باهوش است و یا از
شرکت قبلی که خرید می کند راضی است و یا از محصول که خرید می کند
ر اضی است و حال باید ببینیم چگونه فروشمان را بیشتر کنیم؟ بعد از
پیداکردن علت اصلی نه گفتن او میتوانیم از او بخواهیم که خودش محصول
را استفاده کرده و نظرش را به شما اعلام کند .
شما باید یک فرم crm داشته باشید که در آن مشتری های شما مشخص
شده است و هردفعه که با آنها برخورد می کنید حتی زمانی که وارد مغازه
شده اید و او از چیزی ناراحت است را در آن وارد کنید و سعی کنید قرار
ملاقات های بعدی را بگذارید و برای او پیام و یا
فیلمهایی را بفرستید بعد از چند جلسه وقتی شما صبور باشید و اصرار در
فروش نکنید او از شما خرید می کند. فروشنده ممکن است شخص عادی باشد ممکن است حرفه ای باشد و
ممکن است نابغه باشد و برای اینکه نابغه باشید و یا باید شغلتان
فروشندگی باشد و یا علاقه داشته باشید ویا جاه طلب باشید و جز20%
باشید یعنی همان تعدادفروشنده که 80٪فروش را دارند و توانایی هزینه
کردن برای آموزش را داشته باشید .
اگر نه را به بله تبدیل کردید هنر کرده اید و فقط و فقط نیاز به پشتکار دارید. به نظر شما ارتباط بلند مدت با خریدار چه تاثیری در فروش ما دارد ؟ما منتظر نظرات شما هستیم.
هیچ چیزی غیر خودت باعث آرامشت نمیشه امروز یاخدا گام بردار و برای
فردا بهش اعتماد کن .
یک شخص با تخصص بالا و معیارهای اخلاقی پایین می تواند به
دیگران لطمه بزند.
هر هفته به شاگردان تکالیفی می دهیم که انجام دهند کسانی که انجام
نداده اند برایش یک هدف سخت تعریف می کنیم و می گوییم در 2
روز کامل روزی 1 ساعت زمان بگذارد و این کار را انجام دهد و می توان کم
کاری گذشته را در مدت کوتاهی جبران کنیم.
لطفا خاطراتتون از چالشهای سختی که پشت سرگذاشتید برای ما به اشتراک بگذارید.
بعد از گرفتن آموزش در مواقعی ما در محیطی قرار می گیریم که درست
برخلاف آموزشی است که ما دیده ایم و راه حل چیست؟ در ارتباط با مدرس
باشیم به وسیله پیامک یا ایمیل یا اینکه مدام یادآوری کنیم چه کاری باید
انجام دهیم و دلیلش چیست؟ افرادی موفقی را مطرح کنیم که قبلا
دانشجو بودند از خود ببپرسیم در صورت تعلل و اقدام نکردن متحمل چه
ضررهایی می شویم؟ در کل سختیها را می دانیم ولی باید به موفقیت
دست یابیم .
باید در جمع هایی حاضر شویم تا ببینیم دیگران در حال کسب نتیجه هستند
و خودمان تشویق شویم که به محیط غلبه کنیم.
چگونه توجه مخاطب را جلب کنم ؟ مهمترین روش طرح پرسش است اگر
مرتب جمله خبری بگوییم حواسها پرت می شود باید سوالات زیادی را
بپرسم و طراح معما باشیم .استفاده از داستانها
بهترین روش برای جلب مخاطب است. آیا برای شما اتفاق افتاده که چیزی را مطمئنید که درست است ویا
آموزش دیده اید ولی در محیطی قرار دارید که درست عکس ان است دراین مواقع بهترین راه چیست ؟نظرات گرانقدر خود را با ما به اشتراک بگذارید .
هدفها میوه درختی است که ریشه هایش در ذهن شما شکل می گیرد و
درخت با مبو 4 سال فقط ریشه اش رشد میکند در سال پنجم 25 متر درخت
رشد کرده و بالا می رود.
چگونه رقابت سالم بوجود آورم؟ برگزاری مسابقه و معرفی برنده ها در سایت و در سازمان های اجتماعی
نمایش به جای آموزش در سایت و گرفتن خروجی
ایجاد حلقه های باز
دانشجویان باید بدانند که آموزش برای همیشه ادامه دارد و باید همیشه در
حال یادگیری باشند باید در ذهن دانشجو حلقه باز ایجاد کنیم یعنی نشان
دهیم که پرونده این یادگیری کاملا بسته نشده است و در پایان دقیقا
توضیح دهید که قدم بعدی چیست؟ و مخاطب باید دنبال یادگیری چه چیزی
باشد.
ترغیب به گزارش نتیجه
نتیجه را بفرستید تا باز خوردمان را از چگونگی نتیجه اعلام کنیم.
هدف ارائه آموزش هایی است که باعث تحول دیگران می شود.
ایمیل خودکار بفرستید و پیشنهاد دهید که مقاله های شما را بخوانند.
برای جلب علاقه و اعتماد دانشجویان باید چیزی رایگان در اختیارشان قرار دهیم.
کندی میگه کسب و کاری موفق که از40 رسانه استفاده کند پس برای تاثیر گذاری روی اشخاص باید از رسانه ها استفاده کنیم.
به نظر شما از روزی چند ساعت برای آموزش شروع کنیم و بهترین راه برای اینکه ادامه بدیم تا برایمان ملکه بشود چیست ؟ لطفا نظرات خود را به اشتراک بگذارید.
رازهایی در باره افراد موفق جهان پس از تحقیق کسب کردند که مهمترین
آن دقیقا زمان بیدارشدن افراد موفق راس ساعت 38 /5 دقیقه صبح است.
درباره این سایت